Bolagets verksamhet är att utveckla, driva och sälja skicklighetsspel i digitala medier och därmed förenlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 22 399 | 30 722 | 34 318 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -7 748 | -28 088 | -14 100 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -6 495 | -30 159 | -13 310 |
Årets resultat (tkr) | -6 495 | -30 159 | -13 310 |
Summa tillgångar (tkr) | 26 642 | 35 154 | 63 818 |
Antal anställda | 10 | 11 | 10 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 22 399 | 30 722 | 34 318 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -7 748 | -28 088 | -14 100 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -6 495 | -30 159 | -13 310 |
Årets resultat (tkr) | -6 495 | -30 159 | -13 310 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 7 133 | 7 890 | 18 247 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 19 509 | 27 264 | 45 572 |
Tillgångar (tkr) | 26 642 | 35 154 | 63 818 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 24 398 | 30 893 | 61 052 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 2 244 | 4 261 | 2 767 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 26 642 | 35 154 | 63 818 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 10 | 11 | 10 |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 240 | 2 793 | 3 432 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -34.6% | -91.4% | -41.1% |
Soliditet | 91.6% | 87.9% | 95.7% |
Kassalikviditet | 869.4% | 639.9% | 1647.0% |
Qiiwi Games AB (publ) är koncernmoderbolag i en koncern bestående av 3 bolag. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2023-12.
Bolagets verksamhet är att utveckla, driva och sälja skicklighetsspel i digitala medier och därmed förenlig verksamhet.